Przetargi

Comfitura obsłuży Timotei w internecie

Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki.

Agencja interaktywna Comfitura (Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Unilever na kompleksową obsługę marki Timotei w internecie. Poprzednio za te działania odpowiadało OS3.
 
W ramach umowy Comfitura jest odpowiedzialna za obecność i komunikację produktów do pielęgnacji włosów marki Timotei w internecie oraz m.in. za przygotowanie i realizację kampanii reklamowych. Agencja zajmuje się również rozbudowanymi działaniami marki w serwisach społecznościowych, które obejmują prowadzenie polskiego profilu Timotei w Facebooku oraz YouTube – w tym tworzenie autorskiego kontentu i realizację cyklicznych aktywacji konsumenckich.

Comfitura będzie także odpowiadała za współpracę marki z blogosferą.
 
Unilever współpracuje z Comfiturą od jesieni 2013 r. – w listopadzie ub.r. agencja zrealizowała internetową odsłonę kampanii Timotei promującą linię szamponów i odżywek z ekstraktem z róży z Jerycha.