Kraj

Communication Unlimited dla Kerrygold

Konkurs "Do pełni smaku" promuje irlandzkie masło Kerrygold.

 

Agencja reklamowa Communication Unlimited pozyskała nowego klienta – markę Kerrygold, producenta masła z Irlandii. Marka stworzona została przez Irish Dairy Board (IDB), organizację marketingową irlandzkiego przemysłu mleczarskiego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Pierwszym efektem współpracy jest ogólnopolska kampania oraz konkurs “Do pełni smaku”.

Kampania skupia się na propagowaniu zdrowego trybu życia, którego istotnym elementem są produkty spożywcze Kerrygold. Rozpoczęła się 24 maja i potrwa do 4 lipca. Wykorzystano w niej reklamę prasową (ukaże się w: “Wysokich Obcasach”, “Show”, “Party”, “Świecie Kobiety”, “Poradniku Domowym” oraz “Olivii”), internetową i komunikację na terenie sklepów za pomocą specjalnych nośników POS.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group. Jest też konkurs dla internautów – aby wziąć w nim udział należy kupić dwie kostki masła Kerrygold i umieścić na stronie www.dopelnismaku.pl zrobione przez siebie zdjęcie kanapki z użyciem masła Kerrygold oraz przepis na tę kanapkę. Nagrodami w konkursie są m.in. pięciodniowy kulinarny wyjazd do Irlandii oraz lodówki firmy SMEG.