Kraj

Comperia.pl w kampanii telewizyjnej wspiera nowy brand Comperia Bonus

Porównywarka będzie promowała wybrane oferty np. banków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FATGaLChvB2o%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Comperia.pl SA startuje z kampanią telewizyjną i internetową, która będzie wspierać markę Comperia Bonus. To oferta Comperii np. dla instytucji finansowych, porównywarka ofert, która z założenia jest niezależna, decyduje się bowiem na promowanie pod tą marką wybranych ofert. I tak użytkownicy, którzy poprzez stronę www.comperiabonus.pl założą Wymarzone Konto Osobiste w Raiffeisen Polbank, otrzymają od Comperia.pl bonus w wysokości 55 zł oraz dodatkowe 10 zł za założenie lokaty mobilnej. Będą także mogli wygrać iPada Mini oraz Smartwatcha LG.

Od 11 do 29 marca w głównej stacji Polsatu oraz w pakietach tematycznych stacji TVP, ZPR, TVN, Polsat pojawią się 30-sekundowe spoty reklamowe. Ponadto do 15 kwietnia prowadzone będą działania w internecie, w szczególności marketing afiliacyjny realizowany w ramach programu partnerskiego Comperia.pl – ComperiaLead.

Kampania TV przygotowana została przez dział marketingu Comperia.pl SA we współpracy z domem mediowym Codemedia (planowanie i zakup mediów), domem produkcyjnym Ilmatic Production (produkcja spotu) i Dariuszem Zatorskim (scenariusz i reżyseria).

– Zdecydowaliśmy się na zmianę koncepcji samego produktu i marki, tworząc w 2014 oddzielny brand Comperia Bonus, którego głównym wyróżnikiem jest ograniczone czasowo promowanie jednej, najlepszej według niezależnych rankingów, oferty banku – mówi Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperia.pl. – Podczas dwóch wcześniejszych edycji Comperia Bonus promowaliśmy najlepsze lokaty z efektem pozyskania kilkunastu tysięcy klientów w jednomiesięcznych kampaniach online.