Kraj

Comperia.pl z kontentem wideo

Porównywarka finansowa ubogaca treść o wideoporady analityka i umożliwia zadanie mu pytania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQWt2Fun74L0%22%7D
Porównywarka finansowa Comperia.pl poszerza treść i możliwości serwisu WWW, dodając kontent wideo. Twarzą projektu został Mikołaj Fidziński, bloger naczelny Comperia.pl, analityk i redaktor. Pierwsze filmy produkowane na potrzeby porównywarki finansowej to seria “Listy do Mikołaja”, w której Fidziński odpowiada na pytania i problemy użytkowników Comperia.pl z obszaru finansów.

Wystąpienia Mikołaja Fidzińskiego przed kamerą mają dostarczać widzom merytorycznej wiedzy i przydatnych porad, wprowadzając również humorystyczne akcenty. Tematy kolejnych odcinków wyznaczają czytelnicy Comperia.pl. Problemy omawiane w serii wideo “Listy do Mikołaja” są dobierane także pod kątem sezonów, np. urlopowego (“Uwaga na drogie bankomaty za granicą”, “Co zrobić, gdy zaginie dokument tożsamości?”).
Na potrzeby realizacji projektu firma nie zwiększyła zatrudnienia, ale utworzyła specjalny team składający się z pracowników działu redakcji i analiz oraz marketingu i rozwoju serwisów internetowych.