Kraj

Przetargi

COMvergence: Initiative najlepszy po dziewięciu miesiącach

Za Initiative znalazły się: Mindshare, Wavemaker, PHD i OMD.

Initiative (Mediabrands) ma najlepszy globalny wynik w nowym biznesie po trzech kwartałach tego roku – podaje COMvergence, które zlicza klientów wygranych, przegranych i utrzymanych. Na koncie Initiative jest dodatkowych 1,35 mld dol., głównie dzięki obronie w przetargach Liberty Mutual (USA) i Merck (globalnie). Miejsce drugie ma Mindshare (WPP/GroupM) z dodatkowymi 1,29 mld dol. W przypadku Mindshare również liczyły się głównie obrony: Master Konga, Dysona (Chiny) i Ferrero (USA). Podium zamyka Wavemaker (WPP/GroupM) z wynikiem +1,15 mld dol., głównie dzięki dużemu partnerstwu z Audible. Czwarte i piąte miejsce należy do agencji Omnicomu: PHD (+1,11 mld dol.) i OMD (+989 mln dol.).