Kraj

Przetargi

Top news

COMvergence: Starcom najlepszy w nowym biznesie

Czołówkę stanowią jeszcze MediaCom, OMD i Mindshare.

COMvergence publikuje nowy raport “New Business Barometer” za 2021 r. Starcom jest liderem tego zestawienia, które zlicza budżety wygrane i utrzymane. Starcom wygrał przetarg Stellantisa i udało mu się zdobyć budżet McDonald’s w Stanach Zjednoczonych. Agencja ma na koncie 3,7 mld dol. na plusie, wliczając utrzymane zlecenia na poziomie 1,8 mld dol. Drugie miejsce zajął MediaCom z 2,7 mld dol. więcej, z czego 1,1 mld dol. to utrzymane zlecenia. Na ten wynik składają się m.in przetargi Coca-Coli i wygrana obsługa na media offline Google. Miejsce trzecie należy do dwóch agencji – OMD i Mindshare. OMD ten wynik zawdzięcza takim klientom jak Crown Commercial Services i Daimler. Z kolei Mindshare utrzymał globalną obsługę Unilevera i wygrał przetarg Yili Group w Chinach.