Przetargi

COMvergence: Wavemaker liderem nowego biznesu po trzech kwartałach

GroupM na czele zestawiania holdingów.

Z zestawiania “New Business Barometer for Q1-Q3 2020” przygotowanego przez COMvergence wynika, że Wavemaker po trzech kwartałach bieżącego roku najlepiej poradził sobie na polu nowobiznesowym. Całkowita wartość zdobytych budżetów przez Wavemakera to 1,1 mld dol. Do trzeciego miejsca również mamy domy mediowe z GroupM – MediaCom (1 mld dol.) i Mindshare (992 mln dol.). Pierwszą piątkę zamykają agencje z Publicis Groupe – Starcom (786 mln dol.) i Zenith (623 mln dol.).

Spośród holdingów najlepiej wypadły: GroupM (ponad 4 mld dol.), Publicis Groupe (1,5 mld dol.) i Dentsu (867 mln dol.).

Metodologia COMvergence zlicza budżety wygrane, przegrane oraz utrzymane. Dane obejmują biznes globalny.