Amerykańskie linie lotnicze Continental Airlines i United Airlines ogłosiły plany połączenia, w wyniku którego powstanie największy na świecie przewoźnik lotniczy – United Continental Holding. Będzie on operował na 370 destynacjach w 59 krajach, przewożąc rocznie 144 mln pasażerów.
Połączoną firmą pokieruje Jeffrey Smisek, dotychczasowy chief executive Continental. Nowy branding będzie łączył elementy logotypu i barw Continentala, ale bazować będzie na logo UA.
Launchowa kampania nowego przewoźnika pod hasłem “Let’s Fly Together” ma ruszyć niebawem, a jednym z jej celów będzie kierowanie konsumentów na nowy website – Unitedcontinentalmerger.com.
Continental Airlines wydawał na reklamy w Wielkiej Brytanii ok. 2 mln funtów rocznie. Jego budżet obsługiwany był przez Saatchi i Starcom. United Airlines nie były specjalnie aktywne marketingowo na Wyspach Brytyjskich, natomiast ich globalny budżet mediowy obsługiwał Mediaedge:cia.
(na podst. “BrandRepublic”)