Kraj

Continental kusi biletami na Euro

W przeddzień wiosennego sezonu wymiany opon sponsor Euro 2016 we Francji kusi piłkarskimi nagrodami. Za przygotowanie założeń, kreację oraz realizację loterii odpowiada agencja Loyalty Point Sp. z o.o.

Continental kusi biletami na Euro
Spółka Continental Opony Polska, czyli polskie przedstawicielstwo niemieckiego producenta opon, który jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2016 we Francji, organizuje loterię konsumencką, w której do wygrania jest 100 podwójnych biletów na mecze polskiej reprezentacji oraz 1,5 tys. zestawów nagród (gadżety fana i kibica). W loterii mogą wziąć udział konsumenci, którzy do 18 maja br. kupią komplet czterech opon Continental do samochodów osobowych lub terenowych. Łączna wartość nagród w loterii wynosi 329,9 tys. zł.

Dla wszystkich uczestników promocji przeznaczono nagrody gwarantowane: bony na zakupy w sklepach InterSport o wartości 50 zł.

Loterii towarzyszy kampania reklamowa obejmująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, radio, prasę, internet, materiały POS oraz POS TV w wybranych punktach sprzedaży oraz sieci serwisów BestDrive. Za przygotowanie założeń, kreację oraz realizację loterii odpowiada agencja Loyalty Point Sp. z o.o. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative oraz Media Impact Polska.