Kraj

Costa Coffe świętuje urodziny i startuje z loterią dla konsumentów

W menu nowe mrożone desery i kawy - marka obchodzi 50-lecie istnienia.

Costa Coffe świętuje urodziny i startuje z loterią dla konsumentów

Wczoraj wystartowała nowa, letnia kampania marki Costa Coffee. W nowym menu są m.in desery lodowe i jogurty, a na kawoszy czekają kawy mrożone oraz linia cold brew. Marka w ramach obchodów swoich 50. urodzin rusza także ze specjalną, promocyjną loterią.
Nowe warianty kaw, ciast, lodowych deserów dostępne są w kawiarniach stacjonarnych lub z dowozem przez aplikację Uber Eats. 
Z okazji urodzin marka startuje z loterią, w której nagroda główna to 50 tys. zł. Do każdej zakupionej kawy dołączana będzie karta zdrapka, która da szansę na wygranie nagrody natychmiastowej w postaci kolejnej kawy. Dodatkowo, po zarejestrowaniu specjalnego kodu ze zdrapki na stronie www.loteriacosta.pl, konsument weźmie udział w losowaniu nagród tygodniowych, w których do wygrania będą karty przedpłacone do wykorzystania w kawiarniach oraz nagroda główna, czyli 50 tys. zł. Za organizację loterii odpowiada Unique One.