Kraj

Costa Coffee inwestuje w kolory

Sieć odświeża design w swoich lokalach.

Costa Coffee inwestuje w kolory
Jutro przy stołecznej ul. Siennej Costa Coffee otworzy w Polsce 117. lokal. W nowej lokalizacji sieć zainwestowała w nowy design i odświeżoną kolorystykę. Jak zapewnia biuro prasowe CC, aranżacje zostaną indywidualnie dopasowane do poszczególnych lokalizacji kawiarni – mają tym samym wkomponować kawiarnię w tkankę miasta. Punktem wyjściowym nowego konceptu jest loftowy styl Metro. W ramach realizacji koncepcji designerskiej Design Atlas projektanci będą korzystali z wielu materiałów i kolorów. Najmłodszy lokal Costy przy Siennej to pierwsze miejsce, w którym wprowadzono tzw. Design Atlas. Kawiarnia o łącznej powierzchni około 150 mkw. oferuje blisko 90 miejsc siedzących zarówno wewnątrz, jak i w ogródku na zewnątrz. Nowy koncept – Design Atlas – został opracowany przez czołową brytyjską pracownię architektoniczną Stiff + Trevillion. Aktualnie sieć prowadzi ogólnopolską kampanię i dodatkowo wystartowała z projektem komediowym (MMP24 z 11marca).