Sieć kawiarniana Costa Coffee startuje z niestandardowym wsparciem marki w internecie. K2 Media we współpracy z artystami z warszawskiego Klubu Komediowego realizuje cykl skeczy dla sieci. Aktorzy wcielą się w rolę braci Costa – założycieli sieci, którzy w ramach projektu są kreowani na współczesnych hipsterów i znawców kawy. Cykl Costa Riposta będzie emitowany w kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka ma miejsce dzisiaj.
Cykl skeczy powstał w ramach najnowszej i jednocześnie największej do tej pory kampanii wizerunkowej Costa Coffee. Oprócz najnowszego projektu Costa Riposta marka we współpracy z K2 Media prowadziła wcześniej akcję Kawa z Chilli we współpracy z Radiem Zet Chilli czy Chwila Moment z redakcją magazynu “Wysokie Obcasy”, w ramach których m.in. w YouTube emitowane były wywiady ze znanymi osobami ze świata kultury.
Materiały wideo z serii Costa Riposta będą publikowane w kanale YouTube co dwa tygodnie. W ramach cyklu zaplanowano cztery odcinki. Pomiędzy poszczególnymi emisjami do sieci trafi wiele materiałów dodatkowych.
Za pomysł, koncepcję, nadzór strategiczny, realizację w ścisłej współpracy z Klubem Komediowym oraz produkcję projektu Costa Riposta odpowiada K2 Media. Działania wspierane są zasięgową kampanią digital wideo oraz kampanią w Facebooku i Instagramie marki.