Hasło “Uwolnij swoją energię!” promuje wprowadzenie wody toaletowej – Fizzy Energy – nowego zapachu marki Adidas firmy Coty dla kobiet. Towarzyszy temu relaunch opakowań całego range’u wód toaletowych, dezodorantów zapachowych w sprayu i dezodorantów w naturalnym sprayu.
Kampanię przygotowała agencja Focus Advantage na podstawie komunikacji globalnej. W ramach działań zostały przygotowane niestandardowe materiały promocyjne dla przedstawicieli handlowych i do punktów sprzedaży oraz reklamy prasowe.
Istotnym elementem kampanii jest konkurs, w którym konsumentki mają za zadanie zaprojektowanie autorskiej, kolorowej grafiki na torbę Adidas za pomocą specjalnie stworzonej interaktywnej aplikacji.
Nagrodzone projektantki zdobędą zestawy kosmetyków marki Adidas w zaprojektowanej przez siebie torbie. Konkurs potrwa do 15 maja br.
Za opracowanie i realizację aplikacji konkursowej odpowiedzialna jest ComFitura – spółka należąca do grupy kapitałowej Focus Media Group. Dla Coty Polska media planuje i kupuje dom mediowy MEC.