CPC, firma specjalizująca się w konsultingu w zakresie budowy marek i strategii marketingowych, rozpoczyna realizację projektów dla firmy Philips we Francji i w Niemczech.
Projekty mają na celu stworzenie zintegrowanej strategii marketingowej dla produktów z kategorii personal care (stylizacja włosów, depilacja, golenie). Ściśle współpracując z lokalnymi działami marketingu firmy Philips, CPC wykorzystywać będzie podręcznik planowania strategii marketingowej przygotowany wcześniej przez CPC wraz z centralą Philipsa w Amsterdamie.
– Po bardzo pozytywnych doświadczeniach z CPC na rynku polskim zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy na innych rynkach – mówi Tomasz Lisewski, vice-president and global marketing leader Philips Personal Care.
CPC pracuje dla Philipsa od 2010 r., w Polsce przeprowadził serię projektów strategicznych z elementami badań jakościowych dla większości kategorii produktowych Philipsa.
Firmą CPC zarządza Stanisław Mencwel, managing director, Grzegorz Markowski, partner, Aleksandra Jaworska-Surma, partner. Mniejszościowym udziałowcem firmy jest koncern Omnicom. Zatrudnia 12 konsultantów.