Kraj

CreativeISpark - nowe narzędzie Ipsos do badań kreacji wideo

Creative|Spark odwzorowuje sytuacje, w których konsumenci podejmują decyzje.

Ipsos wprowadza w Polsce Creative|Spark – dostępne online narzędzie do badania oceny i optymalizacji kreacji wideo (TV), samodzielnie lub z pomocą eksperta, nawet w 24 godziny. Z narzędzia tego klienci mogą korzystać
samodzielnie (na platformie Ipsos.Digital) lub z pomocą ekspertów rozwoju komunikacji Ipsos, dostosowując formę współpracy do czasu, budżetu i indywidualnych potrzeb biznesowych.

 – Narzędzie przynosi szeroką perspektywę badawczą. Bazuje na wiedzy osadzonej w najnowszych trendach i teoriach naukowych, oparciu designu i wskaźników efektywności o nauki behawioralne, data science i neuronaukę. Dodatkowo narzędzie korzysta z analizy tekstu i algorytmów uczenia maszynowego, nadzorowanych przez sztuczną inteligencję. Dzięki temu możliwe jest poznanie myśli, uczuć i natychmiastowych reakcji emocjonalnych respondentów na prezentowaną kreację  – przekonuje Ipsos.