Kraj

Credit Agricole też reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego

Kampania "My nie owijamy w bawełnę" potrwa do końca września.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FljzfkCwozkk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Credit Agricole Bank Polska rusza z telewizyjną kampanią pod hasłem “My nie owijamy w bawełnę”, podczas której promuje ofertę kredytów gotówkowych. Potrwa ona do 30 września.

Spot reklamowy można zobaczyć w blisko 100 kanałach, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Biznes i Świat, Polsat, Polsat News, Polsat 2, TVP1, TVP2, Discovery Chanel, BBC Brit. Już w lipcu zwiastuny działań marketingowych pojawiły się na witrynach oddziałów banku, wtedy także rozpoczęła się kampania internetowa. Na początku września wystartuje akcja reklamowa na outdoorze.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja reklamowa Just. Realizacją zdjęć i produkcją zajął się Opus Film. Utwór muzyczny wykorzystany w spocie to „Ces’t si bon” – znany francuski przebój autorstwa Andre Hornez & Henri Betti – w aranżacji Piotra Mańkowskiego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Arena Media. Kreacje internetowe przygotowała agencja Point of View. Kampanie internetowe prowadzą Cube Group oraz SMG.