Ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Cropp pod hasłem “Bad Rubber Ducker”. Jej głównym bohaterem jest niegrzeczna gumowa kaczka, która ma wpisywać się w charakter marki.
Na potrzeby kampanii przygotowano serię dedykowanych memów i filmików oraz landing page www.badrubberducker.com, stanowiący główną oś komunikacyjną akcji. Działania będą promowane w mediach społecznościowych, m.in. w Facebooku, Instagramie i YouTube. W planach jest też przeprowadzenie konkursu na Instagramie.
Punktem kulminacyjnym kampanii będzie event “bombing kaczek”. W wybranych miastach zostaną wyznaczone punkty zrzutu gumowych kaczek Croppa, a każdy uczestnik będzie miał możliwość zdobycia nagród.
Wszystkie działania będą wspierane kampanią zasięgową w internecie. Za koncepcję, kreację kampanii, sesję zdjęciową oraz działania promocyjne online odpowiada agencja interaktywna Zjednoczenie.com. Zorganizowaniem eventów i e-PR-em eventów zajmuje się agencja FBI Media.