Kraj

Cross-promocja Bauera z Agros Novą i Nestle

W ramach oferty multimedialnej Grupy Bauer rusza akcja promocyjna Fortuny Karotki oraz Winiar.

Bauer Media ruszył z projektami crossmediowymi prowadzonymi dla dwóch marketerów z branży FMCG: Agros Novej i Nestle.

Razem z Agros Novą i domem mediowym MediaCom Warszawa przygotował multimedialny projekt promocyjny dla marki Fortuna Karotka. Projekt obejmuje działania w prasie i internecie z portfolio Grupy Bauer.

Działania będą prowadzone przez cztery tygodnie w ramach konkursu, w którym uczestnicy zachęcani są do podzielenia się swoimi sposobami na jesień. Główną nagrodą jest sesja fotograficzna Karotki opublikowana w magazynie “Show”. Konkurs odbywa się na specjalnie stworzonej stronie www.styl.pl/karotka, promowany jest w portalu Interia.pl oraz w magazynach Wydawnictwa Bauer.

Natomiast projekt realizowany z marką Winiary (Nestle Polska) prowadzony jest w tytułach Wydawnictwa Bauer, portalu Interia.pl oraz przy wsparciu radia RMF FM i RMF Classic. Działania obejmują akcję konkursową oraz kampanię reklamową. To już druga tego typu wspólna akcja Nestle i Wydawnictwa Bauer.

W ramach działań konkursowych Winiar został stworzony serwis www.ulubionazupa.interia.pl. Jego użytkownicy zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w sondzie na ulubioną zupę Polaków. Pierwsze 50 osób, które wezmą udział w sondzie, otrzyma nagrody gwarantowane w postaci koszy produktów marki Winiary. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na pytanie: ” Dlaczego warto jeść zupy?”. Nagrodą główną jest 12 tys. zł na remont kuchni. Dodatkowo wszyscy, którzy wezmą udział w konkursie, mają szansę na wygranie bonów na zakupy sprzętu AGD.

Za mechanizm akcji i nadzór nad nią odpowiada Interia.pl.

(współpraca: BG)