Kraj

Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki [wideo]

Za produkcję spotów odpowiada GPD Agency.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxT390nrsCyI%22%7D
Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową “Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki “Jest Crunchips, jest impreza!” pozostają bez zmian.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada agencja Spark Foundry. Za pomysł kreatywny i koncepcję komunikacji w mediach społecznościowych, OOH i display odpowiedzialna jest agencja LiquidThread, natomiast działaniami paid social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Do promocji kampanii wykorzystano telewizję wraz z niestandardowymi formatami oraz VoD, OOH i social media. Za produkcję spotów odpowiada GPD Agency.

Jest to również pierwsza kampania, w której zastosowano rozwiązanie brytyjskiego start-upu AdInMo, jednego z finalistów pierwszej edycji programu scaleupowego NextTECHnow, działającego w ramach departamentu Business Transformation Publicis Groupe. AdInMo to rozwiązanie prezentujące nowatorskie podejście do reklamy digitalowej z obszaru gamingu, umożliwiające emisję reklamy zintegrowanej z grą mobilną.

Komunikacja w mediach społecznościowych oparta jest na haśle “Ej, obczaj to” i nawiązuje do nowej odsłony opakowań Crunchips, na których oprócz nowego logo znajduje się również informacja o tym, że chipsy produkowane są na oleju słonecznikowym i nie zawierają glutenu. Kampania będzie wspierana również działaniami z influencerami.