Kraj

Cydr Lubelski w puszkach

Ambra SA, producent Cydru Lubelskiego, jeszcze mocniej stawia na impulsowość zakupów.



Cydr Lubelski w puszkach
Firma winiarska Ambra SA, której kluczowym produktem stał się cydr pod marką Cydr Lubelski, w tym sezonie postanowiła jeszcze mocniej postawić na impulsowość zakupów i wprowadziła do sprzedaży ten napój w półlitrowych puszkach w cenie ok. 3 zł za opakowanie.

Do tej pory Cydr Lubelski był sprzedawany w butelkach o poj. 1 l i 0,33 l.

Ze sprawozdania Ambry za drugie półrocze ub.r. (1 lipca – 31 grudnia 2014 r.) wynika, że to właśnie marka cydru była głównym motorem wzrostu sprzedaży producenta, osiągając w trakcie sześciu miesięcy wolumen ok. 3 mln l.

W ten sposób marketer jeszcze mocniej akcentuje, że cydr, dzięki stosunkowo niskiej zawartości alkoholu (4,5 proc.) może być alternatywą dla piwa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F69NDJcQLrsE%22%7D
W odróżnieniu od piwa cydru nie można jednak reklamować w telewizji. Nie przeszkodziło to bynajmniej Ambrze w przeprowadzeniu telewizyjnej kampanii, którą zrealizowała agencja Grandes Kochonos (marketer promował się jako sponsor Festiwalu Wschód Kultury w Lublinie).