Kraj

Cyfra+ promuje kanały filmowe

Działania reklamowe obejmą telewizję i internet. Za kreację odpowiada Change Communications, a media zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group.

Ruszyła kampania wizerunkowo-sprzedażowa eksponująca portfolio kanałów filmowych Cyfry+.

Celem kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania Cyfry+ jako platformy z najbardziej atrakcyjną i unikatową ofertą filmową na rynku oraz wsparcie najnowszej promocji sprzedażowej. Działania reklamowe obejmą telewizję i internet.

Komunikacja w internecie rozpoczęła się 6 maja br. i potrwa do końca miesiąca. Obejmuje m.in. strony główne i serwisy telewizyjne największych portali Wp.pl, Onetu, Interii, a także Filmweb i Gazetę.pl.

Kampania telewizyjna wykorzystująca 15-sekundowy spot reklamowy pt. “Projektor” wystartuje 16 maja i zostanie przeprowadzona m.in. na antenie TVP, TVP Info, Polsatu, stacji rodzin TVN i Discovery.

Równolegle w radiu i internecie przebiega kampania skierowana do abonentów innych telewizji odwołująca się również do bogatej oferty filmowej Cyfry+.

Kampania radiowa zostanie przeprowadzona w okresie 6-15 maja w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach, m.in. w Radiu Zet, Trójce, RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx i sieci stacji Eska.

Kreację obu kampanii przygotowała agencja Change Communications, a media zaplanował i kupił  dom mediowy ZenithOptimedia Group.