Kraj

Cyfrowy Polsat z kolejną odsłoną świątecznej kampanii telewizji internetowej OTT

Realizacja: Grey, TFP i Vizeum.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEaMSkFFwNTo%26feature%3Demb_logo%26ab_channel%3DPLUSPL%22%7D
Cyfrowy Polsat, jeden z największych w kraju dostawców płatnej telewizji, rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT. Kampania będzie prowadzona w telewizji (dwa spoty: 30- i 15-sekundowy) oraz w internecie. Występuje w niej popularny aktor Jacek Braciak.

Kreację reklam przygotowała agencja Grey Group, spot wyprodukowało studio TFP (producent: Mariusz Matwiejczuk), a postprodukcję wykonały studia: Xantus (wideo) oraz Ztudio & Burza (audio). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.