Kraj

Cykl #opiniejuroraeffie - nowa edycja projektu TVN Media i SAR

Tegoroczną edycję cyklu otwiera publikacja dotycząca uniwersalnych wartości w przekazie komunikacji marki.

Cykl #opiniejuroraeffie - nowa edycja projektu TVN Media i SAR
Już po raz piąty Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali Effie Awards, realizuje cykl #opiniejuroraeffie. W ramach projektu jurorzy konkursu, eksperci w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek, dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień. Tegoroczną edycję cyklu otwiera publikacja dotycząca uniwersalnych wartości w przekazie komunikacji marki. Prezentuje ona wyniki ankiety przeprowadzonej wśród członków jury Effie Awards i zawiera komentarz przewodniczącego jednej z grup jurorskich – Pawła Loedla, chief strategy officera VMLY&R. 

W ciągu kolejnych 10 tygodni poprzedzających galę Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2021 wraz z komentarzem przewodniczącego jednej z grup jurorskich. Cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje także studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem. Wszystkie publikacje będą dostępne na stronie SAR oraz TVN Media.pl/wiedza.

Cykl #opiniejuroraeffie - nowa edycja projektu TVN Media i SAR