Kraj

Cymes tworzy "Mapę szczęścia"

Producent soków startuje z konkursem.

Cymes tworzy "Mapę szczęścia"
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 20 lutego, wystartowały działania promocyjne marki soków Cymes realizowane we współpracy z Weroniką Książkiewicz. Obecnie wystartował dodatkowo konkurs konsumencki realizowany pod hasłem “Mapa szczęścia”. Konkurs wystartował 15 marca i potrwa 12 tygodni. Co tydzień najlepsze zgłoszenia będą nagradzane miejskimi rowerami w barwie, która przywodzi na myśl kolor marchwi ze świeżego soku Cymes.  
Aby wziąć udział w konkursie, należy wskazać poprzez aplikację na stronie WWW swoje ulubione miejsca, które motywują i inspirują do działania. Cymes zachęca konsumentki, aby podzieliły się z innymi wiedzą o takich przyjaznych miejscach, które dają im radość i pomagają patrzeć na życie w jasnych barwach. Do budowania mapy szczęścia można przyczynić się również, głosując na miejsca zgłoszone przez innych.
Hasło kampanii: “Łyk słońca na każdą pogodę” przypomina, że świeże soki, które dzięki Victorii Cymes trafiają do sklepowych lodówek, są doskonałym źródłem energii, niezbędnej do tego, aby cieszyć się życiem i doceniać jego dobre strony w każdych okolicznościach. W reklamie pojawią się świeże soki Cymes z polskich warzyw i owoców, w wariantach: Marchew, Marchew-Seler, Jabłko.
Organizatorem konkursu jest MK Group.