Kraj

Czanieckie Makarony z kampanią w telewizji

Firma rozpoczęła od spotów sponsorskich, a przed świętami wielkanocnymi będzie promować swoje produkty w kampanii telewizyjnej.

Czanieckie Makarony z kampanią w telewizji
Wystartowała pierwsza telewizyjna kampania reklamowa produktów z portfolio firmy Czanieckie Makarony Sp. z o.o.

W pierwszej odsłonie telewizyjnej kampanii firma promowała swoje produkty na kilkusekundowych planszach sponsorskich przed serialami stacji TVN. Od początku marca przez miesiąc będzie trwała kampania telewizyjna, na która składają się dwa spoty: 15- i 30-sekundowy. Kampania będzie miała odsłony w głównych stacjach telewizyjnych, jak TVN, Polsat i TVP. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna Korporacja Stylu z Bielska Białej. Ona również odpowiada za zakup i planowanie mediów, a także komunikację marki w Facebooku.