Przetargi

Czart dla Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej

Agencja zajmie się kampanią promocyjną produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski.

Agencja reklamowa Czart wygrała przetarg Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej na opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski.

Pokonała w nim trzech konkurentów, ich nazw nie ujawniono.

Produkty wizerunkowe, które mają zostać wykorzystane w kampanii, to m.in. Wielkopolska Piastów z Kaliszem – najstarszym miastem w Polsce, zabytkowe szlaki kolejowe Wielkopolski.

Kampania w mediach zostanie podzielona na etapy. Zaplanowana jest na rok bieżący i rok przyszły. Działania te są częścią projektu pt. “Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych w Wielkopolsce” – współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.