Kraj

Da Vinci Media GmbH buduje zespół w Polsce

Nadawca chce m.in. intensyfikować działania marketingowe.

Da Vinci Media GmbH buduje zespół w Polsce
Dariusz Wasilewski został dyrektorem generalnym na Polskę nadawcy kanału Da Vinci Learning – firmy Da Vinci Media GmbH. Do zespołu dołączyła również Agnieszka Zając jako marketing manager (na zdjęciu). 
Dariusz Wasilewski odpowiada za wszystkie działania dla Da Vinci Learning. Głównym zadaniem Wasilewskiego jest opracowanie oraz wdrożenie nowej strategii biznesowej i komunikacyjnej dla stacji. Do jego obowiązków należy również budowanie relacji z otoczeniem biznesowym, w tym platformami oraz operatorami kablowymi.
 – Od dawna planowaliśmy zbudowanie zespołu w Polsce. To dla nas jeden z kluczowych i najbardziej wymagających rynków, na jakich jesteśmy obecni – powiedział Ferdynand Habsburg, managing director Da Vinci Media GMBH. Dodaje, że obecnie w Polsce stację może oglądać blisko 4,5 mln abonentów. Da Vinci Learning dostępny jest w ofercie największych operatorów kablowych oraz platform cyfrowych. Dariusz Wasilewski ma wieloletnie doświadczenie w branży medialnej. Przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję country managera odpowiedzialnego za Polskę w Viasacie, nadawcy takich kanałów jak Viasat History czy Viasat Nature. Kilka lat spędził w Londynie, gdzie pracował w The Walt Disney Company jako menedżer na Europę Środkowo-Wschodnią ds. dystrybucji. Wcześniej związany był m.in. ze spółką Program. – Zamierzamy wzmocnić ofertę programową kanału o jeszcze bardziej angażujące i jakościowe formaty. Mamy również bardzo ambitne plany marketingowe. Najbardziej spektakularnym na ten rok jest konkurs City Explorers, który powiązany jest z naszym najnowszym produktem – kieszonkową Encyklopedią Da Vinci Learning. Konkurs City Explorers obejmie swoim zasięgiem wszystkie terytoria w Europie Środkowo-Wschodniej włącznie z Polską – mówi Dariusz Wasilewski.
Właśnie uruchomiono nową stronę internetową kanału. Jeszcze w tym roku nadawca planuje rozpoczęcie sprzedaży reklam.
Do zespołu dołączyła również Agnieszka Zając, która odpowiada za marketing i PR dla kanału DVL. Zając nadzoruje wszystkie działania marketingowe B2B oraz B2C. Do jej obowiązków należy zarządzanie relacjami z mediami, nadzór nad działaniami promocyjnymi i wizerunkowymi stacji oraz współpraca z operatorami sieci kablowych. 
Agnieszka Zając w ostatnim czasie współpracowała m.in. z producentem formatów telewizyjnych Golden Media Polska. Przez ponad 6 lat pełniła funkcję dyrektora marketingu i PR w 4fun Media SA, właściciela kanału 4fun.tv. Wcześniej związana między innymi z Media Point Group i agencją PR Sigma International.