Kraj

Dacia Surfing Team inwestuje w social media

Marka rumuńskich aut stawia na aktywność w Facebooku.

Marka samochodów Dacia, należąca do Renault, startując z nową aplikacją konkursową, chce zwiększyć swoją widoczność w portalu Facebook. Konkurs Dacia Surfing Team ma za zadanie dostarczyć rozrywki wszystkim fanom DST, a zarazem dać im szansę zdobycia nagród.

Mechanizm konkursowy opiera się na quizie oraz ograniczonym czasie odpowiedzi na pytania – wygrywa osoba, która poprawnie odpowie na najwięcej pytań w czasie 20 s. Cała zabawa będzie trwała dwa tygodnie, konkurs wesprze kampania displayowa w Facebooku w formacie ASU. Codziennie do wygrania znajduje się mały model Dacii Duster, natomiast nagrody główne to komplety ubrań sygnowanych Dacia Surfing Team. Aplikacja konkursowa została przygotowana przez agencję interaktywną Publicis Modem Polska dla Renault Polska.