Zagranica

Reklama

Damien Chazelle reżyserem filmu reklamowego dla Hennessy

"Life is the Greatest Odyssey" to już trzeci film, który marka francuskiego koniaku zamówiła u wybitnego reżysera - poprzednikami Chazelle'a byli Ridley Scott (2019) i Nicolas Winding Refn (2016).

Inspirację dla wszystkich trzech filmów stanowi przesłanie, że każda kropla koniaku Hennessy X.O to prawdziwa odyseja. W 7-minutowym, nakręconym w Pradze filmie Chazelle’a, zdobywcy Oscara za “La La Land” (2017), znanego też z “Whiplash” i “Babylon”, muzyk zostaje wciągnięty w serię wspomnień o miejscach, które odwiedził, ludziach, których kochał oraz dźwiękach i emocjach z całego życia. Jak tłumaczy reżyser, jego film skupia się wokół idei, że najbardziej ulotne emocje mogą zapoczątkować odyseję, w której dzieciństwo, wczesna dorosłość i przyszłość nakładają się na siebie.

Muzykę do filmu skomponował Justin Hurwitz, wieloletni współpracownik Chazelle’a i również zdobywca Oscara za “La La Land”. Za kreację odpowiadała agencja DDB Paris, za produkcję – Superprime Films, a postprodukcję – The Mill Paris.

Hennessy, marka, której historia sięga 1765 r., jest jedną z czterech najsłynniejszych marek koniaku na świecie obok Martella, Courvoisiera i Rémy Martin. W spółce Moët Hennessy, należącej do francuskiego koncernu LVMH, czołowego producenta dóbr luksusowych na świecie, 34% udziałów ma brytyjski koncern alkoholowy Diageo.