Marka Bułeczki Mleczne od Dan Cake obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji marka startuje z aktywacją konsumencką, realizowaną we współpracy z rysownikiem Andrzejem Mleczko. Na potrzeby działań stworzył serię zabawnych ilustracji. Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu, treść wypowiedzi. W ramach aktywacji zrealizowane zostały dwa spoty reklamowe, które emitowane będą w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie YouTube, na Facebooku i Instagramie. Pierwszy powstał we współpracy z agencją Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem – topowym reżyserem filmów z kategorii “table top“.
Drugi spot to produkcja telewizyjna zrealizowana przez studio F25. Dan Cake zaprasza odbiorców do dwóch kontrastujących ze sobą światów: śniadaniowego chaosu, w którym wszystko idzie nie tak. I drugiego, pełnego spokoju i harmonii, będącego miejscem śniadaniowej beztroski, gdzie prym wiodą Bułeczki Mleczne od Dan Cake w otoczeniu rozmaitych dodatków.
Do udziału w kampanii marka Dan Cake zaprosiła także influencerów. Bułeczki Mleczne pojawią się na ich kanałach w serwisie YouTube, na Facebooku oraz Instagramie w różnych rolach, m.in. jako składnik inspirujących przepisów kulinarnych, a także jako element udanego rodzinnego śniadania.
Za koncept strategiczny, scenariusz spotu TV, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony WWW akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez studio F25 (spot TV) oraz Papaya Films, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebooku i Instagramie realizuje AdCookie.
Kampania potrwa 6 tygodni, od 14 września do 25 października 2020 r. Na autorów najciekawszych propozycji konkursowych czekają atrakcyjne nagrody.