Kraj

Dan Cake ze świąteczną aktywacją konsumencką

Marka chce podkreślić, że panie domu drugiego dnia świąt mają prawo do czasu dla siebie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLyq8em3ybiI%26t%3D3s%22%7D

Marka Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia świąt celebrować pierwszy dzień beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.
W ramach aktywacji powstały dwa spoty, których bohaterkami są “królowe beztroski”. Z zaangażowaniem przygotowały dla bliskich święta, a teraz mają czas dla siebie. Poprzez aktywację marka zachęca do skorzystania ze świątecznej oferty swoich pakowanych wypieków.
Zwieńczeniem aktywacji będzie symboliczne zamknięcie profilu marki na Facebooku na cały drugi dzień świąt, aby jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do oddawania się prawdziwej beztrosce.
Za koncept strategiczny, scenariusz spotów, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony WWW akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Pink Media, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebooku i Instagramie realizuje AdCookie. Kampania potrwa od 14 do 27 grudnia br.