Kraj

Danone i E.Wedel we wspólnej kampanii [wideo]

Za kreację spotu odpowiada agencja Y&R Warsaw.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWomGqAzpfM4%22%7D
Nowa edycja limitowana Fantasii (Danone) to połączenie jogurtu z wedlowską czekoladą. Rozpoczętej właśnie kampanii promocyjnej towarzyszy hasło: “Spróbuj, a się zakochasz”. Głównym punktem działań promujących nową edycję limitowaną  jest reklama TV. Zaplanowano także działania PR oraz komunikację w punktach sprzedaży – w sklepach pojawią się
materiały POS. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom, za kreację spotu reklamowego
odpowiada agencja Y&R Warsaw, a projekty POSM przygotował Labstore.