Kraj

Danone i Żywiec Zdrój konsolidują budżet mediowy w MediaCom Warszawa

Spółki zdecydowały się przenieść obsługę budżetu digitalowego swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów z agencji K2 Precise.

Dwie spółki z grupy spółek Danone – Danone i Żywiec Zdrój – konsolidują budżet mediowy swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów w MediaCom Warszawa. Tym samym po niespełna półtorarocznej przerwie dom mediowy rozszerza zakres usług, obejmujący tworzenie strategii mediowych oraz planowanie i zakup mediów tradycyjnych, o prowadzenie kampanii digitalowych dla marek klienta, powracając do realizowanego we wcześniejszych latach modelu holistycznej współpracy.

Danone i Żywiec Zdrój zdecydowały się przenieść obsługę budżetu digitalowego swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów z agencji K2 Precise. Współpracę z MediaComem wznowiono bez przetargu.

– Na rynku zdominowanym przez przetargi skupione na ofertach kosztowych widzimy, że nie zawsze jest to droga, która prowadzi do sukcesu biznesowego. MediaCom jest naszym wieloletnim partnerem, rozumiejącym nasz
biznes i codzienne wyzwania, a jednocześnie zapewniającym wysokiej klasy serwis i konkurencyjne koszty. Z tego powodu zdecydowaliśmy się powierzyć w ręce właśnie tej agencji nasz budżet digital media – stawiając na synergię offline i online oraz wsparcie strategiczne dostarczane przez współpracujący z nami zespół – komentuje Paulina Złotnicka, head of media & integrated communication w Żywiec Zdrój.