Kraj

Danone rusza z nową kampanią Jogurtu Naturalnego [wideo]

Young & Rubicam odpowiada za kreację nowej kampanii marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FarBzbnn8yTk%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
“Taki naturalny, a taki łagodny” – pod tym  hasłem ruszyła nowa kampania reklamowa Jogurtu Naturalnego firmy Danone, której autorem jest agencja Young & Rubicam. Celem tegorocznej komunikacji jest podkreślenie łagodności Jogurtu Naturalnego, który wystartował z odświeżonym designem opakowania.

Działania są kontynuacją strategii “Jogurt Danone. W trosce o dobre nawyki”. Dodatkowo Danone poszerzył swoje portfolio o Jogurt Naturalny do picia w butelce.

Akcja reklamowa obejmie telewizję. Kreacją spotu zajęła się agencja Young & Rubicam, reżyserią Michał Gazda, a realizacją dom produkcyjny Raymond. Całość wspierała agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.