Kraj

Danone wycofuje markę Łąki Warmii

Firma Danone Polska podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży marki Łąki Warmii (serki do smarowania, śmietany, kefiry), która zadebiutowała na...

Firma Danone Polska podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży marki Łąki Warmii (serki do smarowania, śmietany, kefiry), która zadebiutowała na rynku w kwietniu ub.r. – Wielkość sprzedaży była na tyle niewystarczająca, że podjęliśmy decyzję o wycofaniu tych produktów – powiedział Przemysław Pohrybieniuk, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej w Danone Polska. Nie podał jednak, jakiego rzędu były to wyniki, ani też jakich oczekiwano. Marka ta była dość intensywnie wspierana reklamowo kilka miesięcy po jej wprowadzeniu (od maja do maja na nośnikach reklamy zewnętrznej, potem była intensywna kampania w telewizji trwająca do listopada ub.r.). Kreację przygotowała agencja Upstairs Young & Rubicam, a planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa. Markę pozycjonowano jako rdzennie polską, naturalną. Przygotowaniem promocji sprzedażowych zajmowała się agencja Option One, natomiast materiały POS przygotowało Studio 4. Za kampanię public relations odpowiadała agencja Spin Communications. (AMS, TW)