Kraj

Danonki odświeżają opakowania

W ramach akcji "back to school" marka z portfolio Danone wesprze swoje produkty kampanią w telewizji i digitalu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0EGa9U-d8v0%22%7D
Marka Danonki z portfolio Danone odświeża opakowania jogurtów stworzonych z myślą o najmłodszych konsumentach. W sierpniu na sklepowych półkach pojawią się saszetki z bohaterem marki nawiązujące do szkolnych aktywności. Akcja będzie wspierana kampanią reklamową pod hasłem “Idealne do plecaka”. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.
Danonki odświeżają opakowania
Producent zapewnia, że dzięki funkcjonalnemu opakowaniu i możliwości przechowywania jogurtu poza lodówką do 6 godzin Danonki nie tracą swoich właściwości odżywczych i smakowych.
Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje VML oraz Young & Rubicam. Media na potrzeby działań kupuje MediaCom.