W ramach akcji "back to school" marka z portfolio Danone wesprze swoje produkty kampanią w telewizji i digitalu.
Marka Danonki z portfolio Danone odświeża opakowania jogurtów stworzonych z myślą o najmłodszych konsumentach. W sierpniu na sklepowych półkach pojawią się saszetki z bohaterem marki nawiązujące do szkolnych aktywności. Akcja będzie wspierana kampanią reklamową pod hasłem “Idealne do plecaka”. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach. Producent zapewnia, że dzięki funkcjonalnemu opakowaniu i możliwości przechowywania jogurtu poza lodówką do 6 godzin Danonki nie tracą swoich właściwości odżywczych i smakowych. Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje VML oraz Young & Rubicam. Media na potrzeby działań kupuje MediaCom.
Poznaj najlepszy serwis branżowy o marketingu, reklamie i mediach!
Codzienna dawka informacji o nowym biznesie, przetargach, kampaniach, marketerach i
personaliach - przygotowana przez dziennikarzy "Media Marketing Polska".