Zieliński na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój niestandardowych projektów specjalnych, opracowywanych na podstawie kompetencji i potencjału tytułów w segmencie man and special interest. Jako dyrektor strategii i rozwoju NB poszerzy on swoje dotychczasowe obowiązki o rozwój projektów wydawnictwa, m.in. digitalizację i komercjalizację treści związanej z przygotowywaniem aplikacji magazynów G+J na tablety oraz rozwój oferty prenumeraty B2B. Zieliński pracuje w G+J od 2011 roku, wcześniej obejmował stanowisko szefa zespołu new business.
Nowakowska po objęciu stanowiska dyrektora co-branding i corporate media będzie rozwijała istniejące projekty co-brandowe i custom (Itaka & “Gala”, Multikino & “Gala”) oraz rozszerzała ten obszar o nowe przedsięwzięcia biznesowe. Nowakowska pracuje w G+J od 2010 roku i wcześniej obejmowała stanowisko szefa projektów co-branding i corporate media.