Raport zawiera rekomendacje dotyczące komunikacji marketingowej, wykorzystującej wizerunek mężczyzn i motywy męskości. Łączy informacje zebrane za pomocą analizy semiotycznej, analizy ukrytych metafor oraz obserwacji etnograficznych. Jego koszt, wraz z jednodniowym warsztatem, wynosi 35 tys. zł.
Lukas Bank zakończył przetarg na platformę komunikacyjną, która będzie służyć wdrażaniu nowej strategii pozycjonowania (o jego starcie pisaliśmy w DS...
Konsekwencją działań planowanych przez marketerów na najbliższe lata będzie większa różnorodność na sklepowych półkach - nowe marki oraz więcej produktów...
Do zespołu instytutu GfK Polonia dołączyła Małgorzata Fiałkowska. Objęła stanowisko konsultanta ds. badań jakościowych w dziale custom research. Badaniami rynku...
Historia zmian
Dane początkowe:
Kategoria, Opis
19-04-2022
Oglądasz wydanie archiwalne.
Zamów dostęp
Poznaj najlepszy serwis branżowy o marketingu, reklamie i mediach!
Codzienna dawka informacji o nowym biznesie, przetargach, kampaniach, marketerach i
personaliach - przygotowana przez dziennikarzy "Media Marketing Polska".