"Przystanek Bieszczady 3" pierwszym polskim programem wykorzystującym w promocji Facebook Camera Effects 13.03.2018 / Maciej Florek
J. Walter Thompson, Papaya Films i Tadeusz Śliwa z nową kampanią dla Mazdy [wideo] 05.09.2017 / Katarzyna Kacprzak Działania prowadzone są pod hasłem "Jinba Ittai", czyli w dosłownym tłumaczeniu "jedność konia i jeźdźca".
Trzy nowe osoby w Amplifi 12.10.2016 / Maciej Florek Do spółki dołączają Beata Dąbrowska, Maja Lindner i Marcin Rzeźnik.
Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec w Result Media 27.09.2016 / Maciej Florek Wzmocnią client service i strategię.
Inbornmedia przygotowuje własny format podróżniczy 16.12.2015 / Piotr Machul Chce zainteresować produkcją międzynarodowych nadawców kanałów tematycznych.
Branża modowa wydała 96 mln zł na reklamy w pierwszej połowie 2015 r. 19.10.2015 / Maciej Florek Najwięcej pieniędzy trafiło do magazynów.
Lidl ma specjalną kampanię w kanałach Discovery 21.11.2014 / Maciej Florek Na kilku kanałach należących do Discovery Networks emitowane są trzyminutowe kreacje, których łącznie zostanie wyprodukowanych siedem.
PGE wyemituje cykl dokumentów w Discovery Channel 23.07.2014 / Maciej Florek Zdjęcia do produkcji realizowano w Polsce, na terenach największych hydroelektrowni i elektrowni węglowych.
Wystartowała wiosenna kampania marki Magnat 07.05.2014 / Katarzyna Woźniak Marketer akcentuje odporność na zaplamienie swoich ceramicznych farb.
Ars Thanea rozszerza współpracę z Syzygy Group 11.02.2014 / Maciej Florek Syzygy Group ma już 70 proc. udziałów w polskiej agencji.
Marcin Łukasiewicz awansuje w strukturach Discovery 06.12.2013 / Joanna Dziwisińska Dotychczasowy szef sprzedaży Discovery Media obejmuje nowe stanowisko.