IQ Marketing autorem kampanii promocyjnej Łaciate 21.10.2021 / Magdalena Soroczyńska Obejmuje ona stronę loteryjną z ekologiczną grą edukacyjną, komunikację digitalową, social media oraz komunikację na opakowaniu.
Mlekpol rozpoczął współpracę z programem "MasterChef Junior" 09.03.2020 / Katarzyna Kacprzak Współpraca ze stacją TVN została rozszerzona o kolejny format.
Mlekpol wspiera markę Łaciate wielokanałową kampanią 16.10.2019 / Katarzyna Woźniak Kreację przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa.
Leo Burnett Warszawa wygrał przetarg Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Przetargi 25.07.2019 / Katarzyna Kacprzak W ciągu ostatnich trzech lat agencja zrealizowała dwie kampanie dla Mlekpolu.
Loteria konsumencka marki Łaciate 07.05.2019 / Magdalena Soroczyńska Pula nagród akcji "Góra siana go wygrania" wynosi 200 tys. zł.