Domy mediowe nie wierzą w negatywne skutki "lex TVN" dla rynku reklamy Top news 13.08.2021 / Maciej Florek
Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią 15.02.2021 / Maciej Burlikowski Policzyliśmy, które firmy ile zapłacą rządowej "składki od reklam".
TVN liderem pod względem oglądalności w 2020 r. 11.01.2021 / Maciej Florek Z kolei najwięcej na reklamach zarobił Polsat.
Danuta Stenka ponownie w kampanii szkieł Varilux 19.10.2020 / Katarzyna Woźniak Aktorka promuje szkła z portfolio Essilor.
Beata Grabarczyk na antenie Radia Nowy Świat 23.06.2020 / Katarzyna Woźniak Będzie jedną z prowadzących pasmo poranne "Nowy Świt".
Super-Pharm z kampanią zrealizowaną na odległość 14.04.2020 / Katarzyna Woźniak Sieć przygotowała reklamę w systemie home office.
Polomarket sponsorem kolejnego programu telewizyjnego 16.03.2020 / Joanna Niewiadomska Tym razem sieć lokuje produkty w reality show Polsatu "Nasz nowy dom".
Nielsen: w listopadzie wydatki na reklamę TV większe niż przed rokiem 05.12.2019 / Piotr Machul Najwięcej wydały firmy: Aflofarm, Ferrero i Lidl.
Starcom: Spadek rynku TV wyhamowuje 30.08.2019 / Maciej Burlikowski TV Polsat: Druga połowa roku powinna być lepsza.