Małgorzata Pawłowska-Babut objęła stanowisko dyrektora reklamy miesięcznika "National Geographic" (G+J RBA). Dotychczas pełniła funkcję senior advertising brand managera w dziale...
Małgorzata Teodorowicz, ostatnio szef buyingu prasowego w Universal McCann, będzie pracowała w wydawnictwie G+J Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Magdalena Malicka,...
Do biura reklamy G+J Polska dołączyła Agata Pazdyka. Objęła stanowisko senior advertising brand managera. Pazdyka weszła w skład zespołu reklamowego...
Wydawnictwo G+J Polska przysłało uzupełnienie do informacji, która ukazała się we wczorajszym DS "MMP". Uzupełnienie dotyczy poszerzenia kompetencji Elżbiety Hołubki...
Wydawnictwo G+J Polska prowadzi reorganizację struktury. Celem działań jest stworzenie "optymalnego modelu funkcjonowania". W wydawnictwie nadal oficjalnie funkcjonuje Grupa Reklamy...
Historia zmian
Dane początkowe:
Stanowisko
17-03-2023
Oglądasz wydanie archiwalne.
Zamów dostęp
Poznaj najlepszy serwis branżowy o marketingu, reklamie i mediach!
Codzienna dawka informacji o nowym biznesie, przetargach, kampaniach, marketerach i
personaliach - przygotowana przez dziennikarzy "Media Marketing Polska".