Kraj

Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180hb

Wcześniej przez trzy lata pracował w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.

Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + Jung v Matt w tym obszarze. Raportuje bezpośrednio do zarządu.

Zadaniem połączonych kompetencji social media oraz PR będzie zbieranie insightów od społeczności zbudowanych wokół marek oraz reagowanie na nie w kreatywny sposób real time. 

– Widzimy rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na działania dla marek, które poruszają sprawy społeczne, np. Ben & Jerry’s, czy stają się ikonami kultury, np. Męskie Granie od Żywca. Dodatkowo zasilenie naszej oferty PR & social media danymi oraz badaniami będzie zbliżać marki do potrzeb konsumentów – mówi Marcin Gaworski, CEO 180heartbeats + Jung v Matt.

Kaźmierczak dołączył do 180heartbeats + Jung v Matt po trzech latach spędzonych w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach. Wcześniej doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak Ogilvy, K2 oraz DDB Warszawa. Poza aktywnością agencyjną jest członkiem kapituły Papaya Young Directors, pomysłodawcą oraz współtwórcą kategorii Instagram Stories oraz felietonistą “MMP”. Kampanie, które współtworzył dla LOT, IKEA, Decathlon, Coca-Cola, Wyborowa, KFC oraz Mastercard, zdobywały najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach, jak: EFFIE, KTR, Innovation Awards, oraz nagrody i nominacje w Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest. 

Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180hb