Kraj

Dawid Kwiatkowski w nowej kampanii lodów Kaktus

Za koncept kreatywny, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja Spin Off.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3-j5P23KoUE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyła nowa kampania Froneri Polska, producenta lodów Kaktus. Główną osią kampanii jest hasło “Gryź jak lubisz”, na którym marka opierać będzie w 2019 r. swoją komunikację. Podkreśla to również nowy spot telewizyjny Kaktusa, wyprodukowany z udziałem ambasadora marki – Dawida Kwiatkowskiego.

Za koncept kreatywny, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja Spin Off. 30-sekundowa reklama telewizyjna jest kluczowym elementem kampanii, ale towarzyszą jej również inne, zasięgowe działania. Marka jest lokowana w programie “The Voice Kids”, w którym Dawid Kwiatkowski jest jurorem i na który zaprasza w billboardzie sponsorskim Kaktusa emitowanym w TVP2. Całość uzupełniania jest komunikacją na kanałach własnych marki w mediach społecznościowych.

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Kriskej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Spin Off prowadzi działania dla marki Kaktus w zakresie obsługi kreatywnej oraz social media od lipca 2017 r. Agencja realizuje również działania dla innych marek należących do Froneri. Odpowiada za działania digitalowe marek: Manhattan, Scholler i Kaktus, w tym prowadzenie ich kanałów social media oraz stron produktowych.