Kraj

DDB autorem świątecznej kampanii T-Mobile [wideo]

Telekom z ofertami na gwiazdkę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpMUWLyikDWA%26ab_channel%3DTMobilePL%22%7D
Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska (Deutsche Telekom) rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Prowadzi ją w telewizji, internecie, radiu, na nośnikach DOOH oraz we własnych punktach sprzedaży.

Wśród przygotowanych przez marketingowców T-Mobile promocyjnych ofert są np.: nie jeden, ale dwa prezenty w atrakcyjnych cenach (drugi w cenie do 699 zł) w taryfach M+ i L+, smartfon Samsung Galaxy A12 w prezencie przy zakupie Samsung Galaxy A52s 5G za 1899 zł lub tzw. smart opaski przy wyborze telefonów Xiaomi i Oppo.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis, a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.