Kraj

DDB Warszawa autorem kampanii „Maximum przyjemności, Zero cukru” dla Pepsi Max

Koncept zostanie zaadaptowany na blisko 30 rynkach regionu CEE.

Agencja DDB Warszawa przygotowała ideę kreatywną najnowszej kampanii Pepsi Max. Koncept zostanie zaadaptowany na blisko 30 rynkach regionu CEE.

Kampania „Maximum przyjemności, Zero cukru” jest radosną celebracją “me moments”, czyli momentów wypoczynku, których bezstresowy charakter współtworzy popularny napój. Centralnym elementem kampanii jest film ze specjalnie przygotowaną piosenką. Kreatywna gra słów koresponduje z przedstawionymi w 30-sekundowym spocie ulubionymi sposobami na chwile tylko dla siebie: od godzinki w wannie, przez wieczór z serialem czy pizzą, aż do wolnego popołudnia w hamaku.

Agencja DDB Warszawa wygrała ubiegłoroczny przetarg na stworzenie kampanii Pepsi Max w regionie CEE na blisko 30 rynkach, m.in. w Litwie, Łotwie, Estonii, Izraelu, Chorwacji i Słowenii. Start kampanii zaplanowany jest na cały 2023 r.

Autorzy reklamy Pepsi Max: executive creative director: Zuzanna Duchniewska, creative team: Mariusz Sępek, Krzysztof Mielcarek, client service: Katarzyna Kwiecińska, agency producer: Aleksandra Adamczewska, production company: Dobro, producent: Piotr Sójka, director: Filip Bartczak.