Kraj

DDB Warszawa dla McDonald's [wideo]

W postać Legendy Burgerów wcielił się Michał Milowicz.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6oo05PeEy1g%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Wystartowała pierwsza w Polsce edycja konkursu Mój Burger, umożliwiającego stworzenie kanapki własnego pomysłu, która ma szansę znaleźć się w menu McDonald’s. Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść na stronę MojBurger.McDonalds.pl, a następnie za pomocą aplikacji wykonać zadanie konkursowe polegające na stworzeniu zupełnie nowej receptury burgera przy wykorzystaniu dostępnych składników oraz nadanie mu oryginalnej nazwy. Receptura musi zakładać użycie minimalnie cztery i maksymalnie 10 składników.

W pierwszej kolejności jury oceni wszystkie burgery i wybierze 10 najlepszych do testu kuchennego. W wyniku testu zostanie wyłonionych trzech zwycięzców, z których każdy otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. zł. Uczestnicy będą musieli trafić w kubki smakowe m.in. znanego z drugiej edycji “MasterChef Polska” Charles’a Daigneaulta, który będzie jednym z jurorów konkursu.

Konkurs Mój Burger trwa od 3 do 24 września br. Udział w nim mogą wziąć osoby powyżej 16. roku życia.

Za przygotowanie konceptu kreatywnego oraz siedmiu spotów odpowiada agencja DDB Warszawa. Za przygotowanie strony WWW konkursu oraz kampanii online – Tribal DDB. Przygotowanie i zakup mediów – OMD. Produkcja spotów – Dom Produkcyjny Papaya. Za działania PR i Facebook odpowiada 24/7Communication.