Kraj

DDB Warszawa z kampanią dla Porsche Polska [wideo]

Kampania będzie adaptowana na kolejne rynki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
“Żeby nie kusiło!” to nowa kampania Porsche Polska zrealizowana przez DDB Warszawa. Ma ona nie tylko wspierać pożądane społecznie zachowania (co czyni obecnie wielu reklamodawców), ale także, wpisując się w charakter marki Porsche, podkreślać wyjątkowość oraz atrakcyjność jej samochodów.

– Z dnia na dzień stworzyliśmy film i serię grafik nakłaniających do pozostawienia swojego porsche w domu. Wszystkie powstały na podstawie istniejących materiałów. Dodatkowo kampania zachęcała właścicieli porsche do dzielenia się w mediach społecznościowych zdjęciami swoich aut zaparkowanych w garażach. W ten sposób mogliśmy upewnić się, że stosują się oni do zaleceń mających na względzie bezpieczeństwo nas wszystkich. Do akcji włączyli się właściciele porsche z całej Polski, wśród nich Piotr Kędzierski, Patryk Mikiciuk i Kuba Wojewódzki, wzbudzając zainteresowanie prasy oraz fanów. Do naszej kampanii przyłączają się kolejni właściciele, a inne rynki, na których obecny jest brand Porsche, zdecydowały się ją zaadaptować – mówi Krzysztof Mielcarek, senior copywriter DDB.