Kraj

DDS Poland i OOH Media Polska współpracują

Celem jest stworzenie oferty dla jednej z największych sieci ekranów DOOH w miejscu sprzedaży w oparciu o zasoby sklepów Euro RTV AGD oraz Media Expert.

DDS Poland, właściciel i wyłączny operator sieci DOOH w sklepach RTV Euro AGD (platforma działa pod nazwą idooh.tv) oraz OOH Media Polska, wyłączny sprzedawca czasu reklamowego w sklepach Media Expert (w ramach umowy z Terg SA, właścicielem sklepów Media Expert), nawiązały współpracę w zakresie pozyskiwania reklamodawców i budowania wspólnej oferty reklamowej na nośniki digital out-of-home.

Zgodnie z umową OOH Media będzie autoryzowanym partnerem reklamowym DDS Poland uprawnionym do prezentacji oferty produktowej i pozyskiwania reklamodawców dla platformy idooh.tv. Dzięki temu reklamodawcy mają uzyskać dostęp do ponad 30 tys. ekranów w 360 lokalizacjach w całym kraju, generujących prawie 10 mln kontaktów miesięcznie, a także możliwość targetowania geograficznego i wyboru lokalizacji z oferty obu sieci.