Kraj

Debiutuje odświeżony "Przekrój"

Zuzanna Ziomecka i Marcin Prokop autorami koncepcji nowego "Przekroju".

Presspublica wprowadza na rynek odświeżone wydanie tygodnika “Przekrój”. Magazyn tworzony jest przez Zuzannę Ziomecką i Marcina Prokopa. “Przekrój” pozostanie tygodnikiem opinii kierowanym do młodych ludzi. Za wygląd magazynu odpowiada Magdalena Piwowar. Do momentu zamknięcia wydania wydawca nie podaje szczegółów na temat ceny i nakładu pisma.

Na początku września br. Grzegorz Hajdarowicz, prezes Presspubliki, mówił, że firma będzie się starała, aby “Przekrój” miał z czasem taką samą sprzedaż jak drugi z tygodników “Uważam Rze Inaczej Pisane”.

Wydawnictwo będzie miało do nadrobienia spory dystans. Średnia sprzedaż ogółem “Uważam Rze” wyniosła w okresie styczeń-maj br. 133,8 tys. egz., a “Przekroju” – 22,2 tys. egz.